22 November 2010

Kawan-kawan, dengar sini ye

Heyy readers. [peace!]


Okay actually saya ketiadaan idea untuk meng'update' blog sekarang. Cuma saya nak maklumkan pada semua kawan blogger bahawa saya tidak menerima sebarang tutorial. Kecuali saya yang sengaja nak buat. Bukan apa nanti bila saya tak buat tutorial yang semua kawan-kawan mintak mula la ada yang tak puas hati. Lepastu mula la cakap saya kedekut ilmu la, buat tak tahu la dan sebagainya. Dalam dunia blog ni bukan saya je yang buat tutorial. Banyak lagi blog yang menyediakan tutorial. Rajinkan la sikit tangan anda untuk search Google dan yang berkenaan dengannya.



Tapi disebabkan saya tak nak anda semua bersusah payah untuk mencari, di sini saya senaraikan blog yang mempunyai banyak tutorial yang berguna. Antaranya ialah:

Saya rasa ni je blog-blog yang saya tahu menyediakan pelbagai tutorial yang berguna. Sila la melawat blog mereka ni ye :) Lepasni saya tak nak ada yang bising-bising lagi okay. So till here readers.


P/s: Senarai blog tu akan sentiasa di update. Insya-Allah.


Toodles~

28 comments:

raindrops said...

ade lagi, tapi baru punye : aienfarida.blogspot.com

hehe :D

N-Addens said...

hehe oke oke..akak akan ltak link kat situ :)

raindrops said...

ohh kak dieyna sungguh baikhati!

N-Addens said...

hehe time kaseh :)

Faizah Malek said...

TERIMA KASIH BANYAAAAK :)

N-Addens said...

welcome welcome :)

hahazirahas said...

Dieyna, thanks for link me. :D

N-Addens said...

hee,no biggie :)

Alia Azmi ◕‿◕ said...

alarhhh , blog alia punye takde , Y______Y , tsk tsk :(

N-Addens said...

hehe, da link da tuh. xmo nanges2 lg ye. ngee~

Azah Rahaman said...

akk, azza punya pun nakkkk :)

N-Addens said...

azza, akak sudah link :)

Azah Rahaman said...

thanks akk syg :)

Ainaa Ramzani said...

Haha , nak nakk masok ! :D

N-Addens said...

Azza: Okay, samasama :)

Cik Ainaa Mania: Hee, okay. Dah link :)

Alyia Farzana said...

nak masuk jugakkkk :D

N-Addens said...

Okay, dah link :)

Alyia Farzana said...

terima kasihhhhh !

N-Addens said...

Okay sama sama :D

Apit said...

Nak jugak ;)

N-Addens said...

Okay, dah link :D

Nazurah Mardhiah said...

Dieynaa , mana dapat icon comel comel ni . Blog dieynaa comell gilaa kutt :) jelessnyaaaaaaa

N-Addens said...

hee.kt tepi uh ada credit..btw,thankies :D

Anonymous said...

Hoho thanks <333

sya said...

ada lagi tapi baru n ta bapa bgus punya
http://syazwanyphinkeyz.blogspot.com/

N-Addens said...

Iklil F: welcome :)

◕‿◕Syasya◕‿◕: oke..akan di link di situ nnt :D

Azah Rahaman said...

thanks 4 da link =)

N-Addens said...

oke welcome :)